Winkelwagen
0
0 producten
€0,00
Afrekenen
Vink Gratis bezorging
Vink Niet goed, geld terug
Vink Veilig winkelen
Vink Grote collectie merkschoenen

Veelgestelde vragen

.

Het bestellen


1. Hoe kan ik een product zoeken?
Binnen de webwinkel vindt u linksboven de functionaliteit "Snel kiezen". Hier kunt u filteren op merknaam, geslacht en maat.

2. Is de productprijs inclusief BTW?
Ja, de prijs die u ziet is ook de prijs die u betaalt, dus inclusief BTW.

3. Hoe kan ik een product bestellen?
U kunt een product bestellen door op de productpagina een maat te kiezen en op de button "In winkelwagen". Het artikel wordt dan in uw winkelwagen geplaatst. U kunt in de winkelmand op “Afrekenen” klikken. Vul uw gegevens in, kies een verzend- en betaalmethode en reken af. Het product wordt dan zo snel mogelijk op het door u aangegeven adres bezorgd. Voor een bestelling met korting naar het buitenland, binnen Europa (o.a. Belgie, Luxemburg, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italie, Oostenrijk, Spanje) brengen wij € 13,- bezorgkosten in rekening.

4. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?
Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres heeft doorgegeven, ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling.

5. Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact op met de winkel voor meer informatie. Contactinformatie vindt u op de pagina “Contact”.

6. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact op met de winkel voor meer informatie. Contactinformatie vindt u op de pagina “Contact”.

7. Welke betaalmethoden biedt u aan?
Bij ons kunt u vooruitbetalen via iDEAL, direct betalen via internetbankieren. Ook bieden wij aan om uw product onder rembours te versturen. U betaalt dan aan de postbode.
 

Bezorgen en retourneren

1. Wat zijn de levertijden?
Een product wordt geleverd binnen 3 werkdagen, tenzij anders vermeld. Voor levering van producten werken wij met PostNL. Zij zullen uw bestelling binnen 3 werkdagen bij u aanbieden.

2. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als u niet aanwezig bent op het moment dat de postbode met uw bestelling (pakket) komt, ontvangt u een kennisgeving. PostNL probeert het dan op een later moment nogmaals. Als levering uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u uw bestelling binnen drie weken op het Postkantoor afhalen. 

3. Wat betaal ik aan verzendkosten?
De verzendkosten worden berekend over uw totale bestelling. Als u in de winkelwagen op "Afrekenen" klikt, krijgt u een overzicht van de juiste prijs en van de verzendkosten voor uw bestelling. Op dit moment hebben wij de actie om alle producten gratis te verzenden.

4. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling. 

5. Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?
Uw bestelling wordt binnen 3 werkdagen te geleverd, tenzij anders vermeld. Als u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de klantenservice. Voor contactinformatie zie pagina “Contact”.

6. Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
U heeft een zichttermijn van twee weken, waarbinnen u uw product retour kunt sturen. U kunt hierover contact opnemen met de winkel. U hoort dan meer over de vervolgprocedure. Enkel retourkosten zijn voor uw rekening. Het resterende bedrag krijgt u daarna zo snel mogelijk teruggestort.

Klachten

1. Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?
U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de winkel. Wij doen er dan alles aan om uw klacht te verhelpen en soortgelijke klachten in de toekomst te voorkomen. Wanneer u een klacht indient nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

2. Bent u aangesloten bij een geschillencommissie?
Wij zijn aangesloten bij Stichting Web Keurmerk. U kunt dan uw klacht doen bij Geschillencommissie Webshop. De Geschillencommisie Webshop wordt beheerd door de Stichting Geschillencommissie (www.sgc.nl). Klachten kunnen niet telefonisch worden ingediend of besproken. U dient de klacht te melden via het klachtenformulier van Stichting Web Keurmerk.

Wij gebruiken cookies om het winkelen bij Onlinemerkschoenen.nl gemakkelijk te maken. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met deze cookies. Verberg deze melding